2014. november 30., vasárnap

A boszorkánygyűlés/19. Rész

Sziasztok! Mostanában sajnos ilyen időközönként (2 hetente) tudom hozni a részeket. Sajnos abszolút nincs időm. Mindegy nem sajnáltatom magam. :)
Nagyon szépen köszönöm a pipákat és a kedves szavakat az előző résznél! Nagyon örültem neki! Nem tépném tovább a szám, mert úgy sem olvassátok el. :)
Jó olvasást a részhez! :)
U.i.: Ha még nem vagy tagja a facebook-os csoportunknak akkor lépj be. 

Xoxo.: Elmira





19. Rész

*Liam szemszög*
*Másnap*
Egész nap nem lehetett hozzám szólni és az otthoniak nem igazán értették, hogy miért. Nem akartam, hogy bármiről is tudomást szerezzenek szóval inkább a szobámban járkáltam fel-alá. Amikor meguntam, vagy már több kilométert legyalogoltam leültem, de nem sokkal később újra elkezdtem. Teljes önkívületi állapotban voltam, amikor felhívtam Dylant.
- Mit akarsz? – szólt bele semmit mondóan.
- Mi az, hogy mit akarsz?! Most hívtalak harmadjára!! Miért nem vetted fel? – kiabáltam a telefonba.
- Azt hittem rájössz, hogy most nem alkalmas. De hát, mint kiderült nem tudsz következtetni…
- Valóban… én addig hívogatom az embereket, amíg fel nem veszik.
- Ez elég idegesítő tulajdonság. Bár nem zavart, mert szeretem a csengőhangomat. – mondta gúnyosan.
- Örülök, hogy örömet okoztam… - pufogtam.
- Szóval, miért hívtál? – tért a lényegre.
- Egyszerűen nem tudok nyugton maradni.
- Liam, még csak 5 óra van. Mit csináltál eddig?
- Járkáltam.
- Hát te súlyos vagy. – csapott a fejére. (A csattanást hallottam.) – Rendben gyere át hozzám.
- Még is miért mennék? – hőköltem hátra.
- Kutató munkát végzek, szerintem érdekelne a témája.
- Rohanok.
Felkaptam a táskám, amibe már gondosan készítettem kötelet, zseblámpákat, élelmet, innivalót és svájci bicskát. Leszaladtam az emeletről, felkaptam a dzsekimet, amikor megláttam apám.
- Hé apa!
- Hm? – kérdezte teli szájjal.
- Akarsz egy kis örömet okozni a fiadnak? – támaszkodtam a pultra.
- Attól függ… sok pénzt kell neki adnom azért? – szűkítette össze a szemét.
- Á nem! Nem pénzről beszélünk. – lenyelte az ételt és leült, ez azt jelentette érdekli a beszélgetés további része. – Kölcsön adnád nekem a vadászpuskád?
- Minek az neked? – nézett értetlenül.
- Elmennék egy haverral lőni, az erdőbe. Csak gyakorolnánk.
- Kivel? – húzta fel az egyik szemöldökét
- Dylan Rodennel.
- A seriff fiával. – „rágta meg” a dolgot.
- Aha, csak gyakorolnánk, hogy legközelebb elmehessünk veletek. Tudom, hogy szeretsz vadászni és többnyire a seriffel szoktál menni.
- Rendben. De…
- Nem lesz semmi baj. Már mentem veled vadászni és megtanítottál lőni.
- Rendben.
Lementünk a pincébe és elővette az ő „kicsikéjét” megtörölte, majd átadta nekem a töltényekkel együtt.
- Tényleg nagyon vigyázz rá!
- Ígérem! Nem lesz semmi baja a „kicsikédnek”. – mosolyogtam gúnyosan.
- Bízom benned! – tette a kezét a vállamra.
- Vettem. – tisztelegtem, majd felmentünk a pincéből.
Anya pont akkor ment volna be a konyhába, de meglátta a kezemben a fegyvert.
- Vadászni mentek?
- Csak ő. – veregette meg a vállam.
- Egyedül? – kapott szinte rögtön szívinfarktust.
- Nem a seriffel és a fiával mennek.
- Ja, az úgy más. – kacsintott rám apám. – És te miért nem mész? – fordult vissza anyám.
- Ma este a hullák igénylik a társaságom. – utalt arra apa, hogy ma dolgozik.
- Jól van, menj! Ellenetek még úgy sem nyertem meg ügyet. – adta be a derekát.
Hát igen ez van egy boncmester apával és egy üzletasszony anyával. Pont félóra telt el, mire bevágódtam a kocsiba és elindultam Dylanhez. Mire odaérkeztem Dylan már nyitotta az ajtót.
- Mit csináltál eddig? Megműtöttél egy mókust útközben, vagy mi? – türelmetlenkedett.
- Jól van már! Tudod milyen nehéz lerázni az ősöket és megszerezni ezt? – emeltem ki a kocsiból a fegyvert.
- Apád oda adta? – kerekedett el a szeme.
- Aha. Ja és meg kell jegyezned két dolgot. Apámnál az alibi az, hogy veled megyek lőni. Apám viszont azt kamuzta anyámnak, hogy veled és apuddal megyek.
- Oké. Bevéstem. Na gyere, fontosat kell mutatnom.
Bementünk a házba és levágódtunk a kanapéra. Az asztalról felvett egy könyvet és lapozgatta.
- Ez a könyv a régi idők nagy boszorkányairól, varázslataikról, történetükről és magáról a mágiáról szól.
- Ebben a könyvben tudtad meg, hogy nem lehet véghezvinni a feltámasztó varázst.
- Pontosan. – bólintott.
- Amúgy azt mikor is akartad elmondani, hogy egyáltalán van ilyen? – tettem karba a kezem.
- Amikor megbizonyosodtam volna arról, hogy sikerül is végrehajtani és van rá emberem. – nem válaszoltam csak néztem rá. – Ne haragudj, de nem akartam hiú reményeket kelteni benned.
- Bánja fene! – mosolyogtam. – Szóval mit tudtál meg?
- A család, amit keresünk a Huge család elég nagy múltú. Minden évszázadban benne van egy családtag, van hogy több is. Egy bizonyos Dante Huge-t négyszer is említenek benne, aztán rájöttem, hogy a negyedik a fia. Nézd csak.
- Id. Dante Huge, Id. Dante Huge, Id. Dante Huge és Dante Huge. – olvastam fel a mutatott neveket.
- Azt hittem, hogy csak lefelejtették az Id. rövidítést, vagy csak nem rakták ki újra mert ugyan abban a szövegben szerepelt ugyanazon az oldalon és magától értetődő, hogy ugyan az a személy.
- De nem. – jöttem rá.
- Nem hát. Ő a fia, és a jól saccolom fiatalabb, mint a mi „kis” Annánk. – rajzolt idézőjelet.
- Vagyis még tuti, hogy él.
- Bezony. – mosolygott. – Egyébként nem csak ezt találtam meg. A városkánk történetét is.
- Volt valami boszorkányság Burkittsville-ben? – kerekedett el a szemem.
- Nem. – rázta meg a fejét. – Akkor még Blair volt a neve és csak egy kis falu volt. Ismered a Blair witch legendát?
- Láttam a filmet. – jelentettem ki.
- Akkor úgy nagyjából képben vagy a dolgokkal. Ebben a könyvben viszont még folytatódik a történet és egyéb szaftos részleteket is megtudtam.
- Például? Elly Kedward világuralomra akart törni?
- Nem. Neki nem ilyen kicsinyes vágyai voltak. A halála utáni boszorkány tevékenységek nagyon sok varázslót és boszorkányt vonzott Blairbe. Vegyesen jöttek. A jók elakarták pusztítani, míg a rosszak megtalálták benne a vezérüket.
- Miért ő lett a vezér? Egy élővel nem lett volna könnyebb dolguk?
- Ebben igazad van, de Elly nagyon különleges volt. Még halálában is akkora ereje volt, hogy varázsolni is tudott, nem csak a szellemét tartotta fent. A fő célja pedig, hogy az emberek megismerjék a szenvedést és fájdalmat. Szerinted mivel lehet a legnagyobb fájdalmat okozni?
- Ha valaki elveszít egy számára fontos személyt?!
- Igen, Elly is így gondolta még a kezdetekben. Utána viszont nem volt neki elég az emberrablás és gyilkolás. Egy sokkal hatalmasabb célja volt. A poklot akarta rászabadítani a Földre.
- Van pokol? Már mint, az a fajta ahol örök hőség van és az embereket kínozzák a bűneikért?
- Ez nem mese Liam! A pokolban hasonló teremtmények élnek, mint mi. Főként emberek vannak, de nem ritkák az állatok sem. Viszont ezek az emberek nem emberek, hanem démonok. Fizikai támadások nem sebesítik meg őket, viszont szenteltvízzel és egy kis bibliakántálással vissza is lehet küldeni a pokolba.
- Démonok? Akkor angyalok is vannak?
- Úgy látszik, hogy az összes lény igazi a mesékből. – nyelt egyet.
- Na ne szívass! – álltam fel.
- Nem viccelek Liam. Ha már belekeveredtünk, akkor rendesen tegyük. Nem igaz?
- Igazad van. Mindent tudni akarok. – ültem vissza és böngésztük a könyvet tovább.

***
Este kilenckor a megbeszélt helyen voltunk, vagyis a Leaves ház előtt. Bementünk a kapun és a komornyik beengedett minket. Elvezetett minket a nappaliig, ahol ott volt a tegnapi díszes társaság és plusz egy kislány. Mivel nagyon hasonlított Annára gondolom ő is a lánya.
- Késtetek. – mondta a nem túl kedves hangján Anna.
- Elnézést… - szabadkoztam.
- A kapun már belül voltunk. – közölte Dylan.
A kislány megállás nélkül minket nézett.
- Ő a másik unokám Elizabeth. - felelte a nagyanyja.
- Szia. – köszöntem, Dylan meg csak bólintott.
- Hoztatok valamit? – kérdezte Anna.
- Igen. Hoztunk két vadászpuskát, köteleket, zseblámpákat, kaját, innivalót és svájci bicskát.
- Azt hiszem megteszi. – felelte Anna.
- Julie! Azért vidd el a tollakat. – mondta az öreglány.
- Rendben.
Percek múlva már Julie kocsijában ültünk. (Dylan az anyósülésen én pedig hátul.)
- Ne halj meg! A kudarc nem elfogadott. – mondott pár igen kedves szót Anna, amikor kikísért minket.
- Értettem. – felelte Julie, majd felbőgött a motor.
Amikor kiértünk a kapun természetesen Dylan azonnal megtudakolta az úti célt, mire Julie azt felelte, hogy a főváros. Két órás utazás után meg is érkeztünk és még volt egy óránk a gyűlés kezdetéig. Egy temető előtt parkolt le, majd bementünk és a templom melletti fához mentünk, ahol régi idők papjai voltak eltemetve.
- Mit csinálunk itt? Sírt ásunk? – kérdeztem a legabszurdabb dolgot, ami az eszembe jutott.
- Csak ha elfelejtettem a varázslatot. – mosolygott Julie.
- Ügye csak vicceltél? – kerekedett el a szemem.
Először felnevetett, majd egy határozott nem után odaállt egy nagy fához, ami igazából kettő volt csak összefonódott a törzsük és valamit mormolt. A fa törzse elkezdett csavarodni és végül szétvált a kettő egy varázskaput alkotva. Szóhoz sem tudtam jutni, csak tátott szájjal lestem míg Julie halál nyugodtan elindult és átlépet rajta.
- Menj már! – lökött be rajta Dylan.
Amikor átértem nem hittem a szememnek. Azt hittem, hogy valami városban leszünk, mint a Harry Potterben, vagy egy épületben, de egyik sem. Egy sötét erdőbe érkeztünk meg.
- Hol vagyunk? – kérdeztem.
- Egy erdőben, ha átmegyünk, rajta megérkezünk a gyűlés helyszínére. De nem lesz könnyű utunk. – mormolt valami varázslatot, majd ismét hozzánk beszélt. – Innentől futunk. Az erdő nem biztonságos, tele van vadállatokkal és húsevő növényekkel. A biztonságkedvéért vegyétek elő a fegyvereket, bár a pajzsbűbáj megvéd minket.
Julie szaladt előttünk, mi pedig a gallyak miatt kisebb lemaradással futottunk utána. Megláttuk a lehetséges helyszínt a gyűlésre és előtte két őr ült valamilyen állaton. Abban a pillanatban megállt előttünk Julie és a táskájában kezdett el kotorászni. A kezünkbe nyomot, egy-egy tollat.
- Ezzel mit kezdjünk? – kérdezte Dylan.
- A biztonság kedvéért legyen, nálatok a fegyvereket pedig rejtsétek el.
- Lehet én vagyok a hülye, de mit kezdek egy tollal?
- Ez egy varázstoll és igazából egy kard. Ha megnyomjátok, akkor karddá változik. Imádkozzatok, hogy ne legyen rá szükség. Most pedig tartsátok a jobb kezeteket.
- Minek? – kérdeztem.
- Csak tartsd! – parancsolt ránk.
Szerintem kezd elege lenni, hogy mindent megkérdőjelezünk. Megfogta a kezünk és megint mormolt valamit. Miután kész lett lenéztem a kezemre és az ötágú boszorkánycsillag volt a bőrömre rajzolva valami foszforeszkálós anyaggal.
- Ez mire kell? – érdeklődött Dylan.
- Ez a kis jel varázserőt áramoltat a testeteken keresztül és így olyan mintha ti is varázslók lennétek. Ezzel nem tudtok varázsolni és azért volt szükséges mert azok a lények – mutatott a kapu felé – a varázserőt érzékelik és, ha olyan lény akar bemenni akinek nem olyan a varázsereje mint a miénk kérdezés nélkül kinyírják. – előzte meg a kérdéseket.
- Durva módszerük van. – jelentettem ki.
- De hatásos. – felelt Dylan.
- Csak természetesen. – mosolygott Julie, mikor a kapu felé mentünk.
Az őrökön gond nélkül átjutottunk, majd csak annyi dolgunk volt hogy követjük a tömeget. A tömegben vergődve eljutottunk egy helyhez, ahol pódium volt állítva. Megpróbáltunk kisebb-nagyobb sikerrel előre keveredni. Mire éjfélt ütött az óra már elől is álltunk. Hirtelen füst keringet a pódiumon és megjelent egy fiatal nő. Olyan húszon éves körül lehetett.
- Üdvözöllek titeket varázsló társaim! – kilépett a füstből. -  Ez immár a 2000000. boszorkánygyűlés. Örülök, hogy rengetegen tették ma is tiszteletüket. Köszönöm, az elődömnek Monique Nurse-nek és a tanácstagoknak, hogy lehetőséget adtak. Én Melany Nurse vagyok. Mától nekem tartoztok felelősséggel.
Bemutatkozott majd a pódium asztalához vette az irányt, ahova leült 11 másik emberrel köztük azzal a Monique-el.

***
A gyűlésen rengeteg mindenről esett szó. A sérelmekről, jogokról, tennivalókról és a múltról. Végül egy 4 órás cseverészés után Melany be akarta rekeszteni a gyűlést.
- Van még valakinek olyan ügye, amit elénk kíván terjeszteni? – kérdezte fáradtságot nem mutatva.
- Nekünk van. – emelte fel a kezét Julie és felléptünk mindhárman a pódiumra.
- Szeretnénk beszámolni egy olyan problémáról, ami szerintem mindenkit érint.
- Mi volna az? – kérdezte egy tanácstag. (Marlow)
- Visszatért Elly Kedward. – körülöttünk a legtöbben meglepődtek és volt pár tapasztatlan, fiatal mágus, akik a boszorkány kilétéről érdeklődött.
- Mire véljük ezt a feltételezést? – kérdezte az ex főboszorkány.
- Mint tudjátok, a családom mindig is Blairben élt. Elly jó barátnője volt a nagymamámnak és a napokban érezte a varázserejét, amint alakot ölt. Sajnálatos módon alá is tudom támasztani az igazam. A testvérem ott volt az alaköltésnél és meghalt.
- Miért ölt volna meg egy boszorkányt?
- Mert Roxan beleavatkozott a terveibe. – felelte Dylan. – Elly megölte az egyik barátunkat, mivel kellett neki a teste.
-  Ő a reinkarnációja, de ezúttal nincs varázsereje. – egészítette ki Julie.
- Nincs? – állt fel Monique.
- Évente ellenőrizte a nagymamám. Úgy gondolta nem veszélyes.
- Ha már meghalt a lány, semmit sem tehetünk. – ült vissza.
- Van még remény! A Huge család. – mondtam.
- Fejtsétek ki! – mondta Melany.
- Egy feltámasztó varázslatot szeretnénk alkalmazni, viszont egy nagyon erős mágusra van szükség hozzá. Úgy tudjuk a Huge családnak megvan hozzá az ereje és csináltak is már ilyet azelőtt. – magyarázott helyettem Dylan.
- Van itt valaki, aki tagja ennek a családnak, vagy ismeri őket? – kérdezte Julie.
A kérdésre senki nem felelt és mindenki kapkodta a teremben a tekintetét hátha valaki jelentkezik, mire megszólalt Melany.
- Én tudom a tartózkodási helyüket. – felállt. – A gyűlést ezennel berekesztem. Találkozunk jövőhéten.
A tömeg kis nyüzsgés után elindult. Melany odajött hozzánk a nagyanyával.
- Honnan veszitek, hogy a Huge család végrehajtott egy lehetetlen varázslatot? – kérdezte Monique.
Dylan előkapott egy könyvet és idézte azt a mondatot, amit Julie olvasott fel nekünk a nagyanyja parancsára.
- Nem mondja ki nyíltan, de lehetséges. – túrt bele vörösesbarna hajába Melany. – De szólok, nem nagyon szeretik a látogatókat.
- Nem számít! Ez az egyetlen esélyünk.
- Rendben elvezetlek titeket oda. Honnan jöttetek be?
- Washington D.C. Nyugati kapu. - felelt Julie.
- Rendben. Majd jelentkezem. – közölte a nagyanyjával. – Fogjátok meg a kezem.
Furán néztünk rá, de megtettük amit kért és pillanatok múlva a temetőnél voltunk. Kimentünk a kocsihoz és Melany beült a vezetőülésbe. Elmentünk hozzá, ott lefürödtünk, ettünk és aludtunk.
Délután, amikor felkeltünk elkészültünk, ettünk és kocsiba vágódtunk. Kiderült, hogy nem messze éldegélt tőlünk inkognitóban a család. Miután megérkeztünk egy nagy családi házhoz Melany elköszönt és sok szerencsét kívánt. Nagy léptekkel haladtunk a bejárathoz és becsengettünk. Semmi reakció. Még kétszer csengettünk, majd úgy határoztuk nincs itthon senki, szóval várunk. Visszaszálltunk a kocsiba és 2-3 óra múlva álomba szenderültünk, mert nem volt mozgás. Arra keltem, hogy Dylan rángatja a vállam.

- Valaki jött! – ébresztett fel mindkettőnket. – Mozgás! – és nagy lendülettel kiszálltunk a kocsiból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése